آخرین اخبار

ابهام در قرارداد گولیسیانی پرسپولیس را نجات نداد

با وجود لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس اما کمیته انضباطی زیر بار پرونده مدافع گرجستانی این تیم نرفت.

اشتراک گذاری
18 مهر 1402
کد مطلب : 8477

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بحث پرداخت مالیات گئورگی گولیسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس توسط این باشگاه تبدیل به یک دغدغه بزرگ برای پرسپولیسی‌ها شده است؛ چرا که کمیته انضباطی جریمه سختی برای این باشگاه در نظر گرفته است. 

باشگاه پرسپولیس در این پرونده به برعهده گرفتن مالیات این بازیکن و همچنین مسائل رفاهی گولیسیانی محکوم شده و با جریمه کسر امتیاز و جریمه مالی محکوم شده است که البته رسما اعلام نشده است.

البته باشگاه پرسپولیس معتقد است که در مقررات آیین‌نامه جدید بحث پرداخت مالیات در صورتی که در قرارداد قید شود تخلف است و اگر در قراردادی موضوع قصد نشود تخلفی صورت نگرفته اما کارگروه نظارت بر قراردادها نظری غیر از این دارد. 

گفته می‌شود، حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره توضیحات باشگاه پرسپولیس قانع نشده و قرار بود که این باشگاه لایحه دفاعی جدیدی بدهد اما به نظر می‌رسد محکومیت پرسپولیس در این پرونده قطعی خواهد بود و برعهده گرفتن مالیات گولیسیانی یک دردسر بزرگ برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود. 

یکی دیگر از مواردی که محل سؤال برای اعضای کمیته انضباطی بود نحوه تأمین ارز توسط این باشگاه بود که البته پرسپولیسی‌ها در این خصوص اسنادی ارائه کردند که مورد قبول قرار گرفت. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =